Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 11:22:54 +0300

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01216 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Ülgase küla, Viimsi 
metskond 257 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Taotletakse projekteerimistingimusi 
mobiilsidemasti püstitamiseks Viimsi metskond 257 maaüksusele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26945557>  (menetlus nr: 
417359), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MAIKE HEIDO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister